Zhrouceni Xorg a zmizeni konzole

Divacky Roman xdivac02 at stud.fit.vutbr.cz
Sat May 6 11:47:47 CEST 2006

On Sat, May 06, 2006 at 09:54:41AM +0200, Kaminar wrote:

> V jakem vyznamu "blokovan"? "Blokovan" jako zaseknuty nejakou chybou
> systemu nebo "blokovan" jako nejaky druh ochrany pred nechtenym
> odstranenim?

uh... proste blokovan.. nevim jak to jinak nazvat - to je terminus technicus :)

rekneme ze mam rutinu ktera mi cte z disku a tam se dela neco ve stylu

issue_read_comand();
sleep();		/* cekame na az na interrupt oznami ze bylo precteno */
blah();

coz funguje tak ze se nejdriv posle prikaz na cteni do disku a pak se ten
proces blokne (coz dela ten sleep) a ceka se nez se odblokuje, a pokud to nema
nejaky timeout tak tak bude blokovany naporad a nepujde to killnout pac kill je
signal a ten se zpracovava jen pri context switchi ke kteremu tady nikdy
nedojde...