Viceprocesoru a FreeBSD

Rudolf Cejka cejkar at fit.vutbr.cz
Fri May 5 19:55:51 CEST 2006

Divacky Roman wrote (2006/05/05):
> pokud vim tak vsechny problemy s ULE byly vyreseny a ted je tento naprosto

Nebyly.

> ja vim ze dane nemas rad nove veci ale ULE je doopravdy v poradku (aspon tedy
> neni momentalne znamy zadny problem s nim) - naopak, 4BSD je momentalne broken
> a ma problemy (byt jak to vypada tak jen vykonove ale i tak)

Obcas zkousim 4BSD vs. ULE a problemy pozoruju. Zalohovaci server s 6.x
v rezimu SMP se dvema procesorovymi jadry a 4BSD s vypnutym HTT mi
napriklad vychazi proti vsem ostatnim resenim nejlepe a navic se solidni
moznosti rozumet tomu, proc nejsou oba procesory vyuzity naplno. U ostatnich
nastaveni se system choval ponekud zahadne a nedokazal dostatecne dobre
vytezovat paskove zarizeni, coz je pro me kriticke.

> proste protoze se fbsd vyviji - drivejsi zpomaleni pri HTT mohla byt
> zpusobena

Nektere typy zateze v kombinaci s ruznymi OS a jejich ruznymi konfiguracemi
proste dosahuji zrychleni, nektere naopak zpomaleni. Proc to ale rozebirat
tak emotivne?