OT-net2ftp-pokud někdo používáte,prosím o radu

Jaroslav Votruba jaroslav.votruba at keytec.cz
Fri May 5 14:28:52 CEST 2006

protoze plno zakazniku ma blokovanej port 21 a ja jim potrebuju posilat
velky objemy dat,rozhodl jsem se pouzit nejaky webovy rozhrani pro
ftp(ne-ftp produkty jsem zavrhnul z duvodu neudrzovani 2 ruznych softu
pro zakazniky s ftp a ty dalsi). Po dlouhym zkouseni a testovani se mi
nejvice libil net2ftp <http://webftp.banan.cz/>, ALE..
v navodu je jak vytvorit tabulky v MYSQL ,ale ani slovo o tom ,jak by se
mela DB jmenovat.Zkousel vytvorit DB pod nejakym jmenem a tohle
podstrcit konfiguraku net2ftp <http://webftp.banan.cz/>, ale nedarilo
se.Jinak vsechny ostatni funkce,ktere nepotrebuji db chodi podle mojich
predstav.Zkousel jsem dat dotaz primo na stranky produktu,ale odezva nulova.
Proto bych se chtel timto zpusobem zeptat,zda si s tim nekdo nekdy
nehral a rozchodil,aby me postouchnul kus dal.PHP sem teprv zacal zvolna
studovat a ani zdaleka se necitim na to,abych reseni nasel sam.

--
s pozdravem
Votruba Jaroslav
mailto:jaroslav.votruba at keytec.cz