FreeBSD jako printserver

Jan Dušátko dusatko at e-apollo.cz
Thu May 4 21:36:30 CEST 2006

Me GDI take sympaticke nejsou, narazel jsem na to prave ohledne problemu s
Minoltou a nekterymi draze levnymi tiskarnami. Ale sympaticke mi je GDI v
Command & Conquer.
Prave co se tyka GDI, mam velice smutnou zkusenost ze jediny printserver,
ktery lze pouzit jsou WinXP a W2k3, jinak to prakticky neni mozne. Starsi
verze Woken to take nezkousnou a pro jine OS neni vubec podpora. Tedy,
alespon jsem zatim nic nenasel.
Co se tyka HP 1020, zatim marne hledam zpusob, jak to rozhybat, nezkousel na
ni nekdo tisk pres HW printserver ?

Honza