problem s reinstalaci php5

Jaroslav Votruba jaroslav.votruba at keytec.cz
Wed May 3 06:38:02 CEST 2006

vzhledem k tomu,že mám doma konecne taky slusnej net,chtel jsem si na
nem rozbehat vsechny webovy sluzby ktery pouzivam i jinde. Ale problem
nastal,kdyz jsem si php 5 zkompiloval  bez podpory apache 2. chtel jsem
to napravit,ale narazil jsem ,nejde mi to ani preinstalit, ani
odinstalit(make reinstall,make deinstall).Pri deinstallu to chce
mermomoci pouzit pkg_delete,ale ten kdyz chci pouzit,tak je na nej
navazano hafo zavislosti a pripada mi to to jako prace na par veceru,nez
bych to vsecno vyhazel.
necha se to nejak obejit? V nejakym textaku systemu sebrat ze ten
balicek je nainstalenej a pretahnout stary soubory novyma?

prikladam vypis z instalace/deinstalace

server1# make install
===>  Installing for mod_php5-5.0.4_2,1

===>  mod_php5-5.0.4_2,1 conflicts with installed package(s):
      php5-5.0.4_2

      They install files into the same place.
      Please remove them first with pkg_delete(1).
*** Error code 1

Stop in /usr/ports/www/mod_php5.
server1# make deinstall
===>  Deinstalling for www/mod_php5
pkg_info: package gettext-0.14.5 has no origin recorded
===>   mod_php5 not installed, skipping

--
s pozdravem
Votruba Jaroslav