problem s rc.d

obr obr at sosgastro.cz
Tue May 2 09:38:50 CEST 2006

On Tue, 2 May 2006 06:50:21 +0200, Igor Jakab <igor at jakab.sk> wrote:
> Prajem dobry den,
>
> vie mi niekto poradit/vysvetlit ako funguje /usr/local/etc/rc.d/*.sh
> spustanie scriptov?
> nainstaloval som freeBSD 6.0, vsetko prebehlo bez problemov (instaloval
> som bez portov a bez linux compatibility, dal som standard instalaciu a
> developer distribution).
>
> Po prihlaseni som stiahol source na apache 2.2.2 a ten som nainstaloval
> do /usr/local/apache2
>
> a tu nastal problem. Ked spustim Apache rucne tak ide bez problemov. Ak
> vsak spravim symlink do /usr/local/etc/rc.d/apache2.sh tak po spusteni
> [...]

Já tedy nemám nic konkrétního k řešení problému, ale u mne se to stalo také při instalaci portu ezjail. Při startu skript nespustil jaily, ale při ručním spuštení fungoval...
Problém vyřešilo až použití rc.d skriptu z CURRENT verze ezjailu. Popisují tam právě problém s rcorder...

Citace z http://erdgeist.org/arts/software/ezjail/

ezjail.sh now provides more information to rcorder which took control over the execution of new style localpkg scripts. These changes in FreeBSD rc scripts led to ezjail.sh not being started under certain circumstances. Thanks to Oli.
http://www.freebsd.org/cgi/cvsweb.cgi/src/etc/rc.diff?r1=1.336&r2=1.337&f=h

Pavel Obr