problem s rc.d

Igor Jakab igor at jakab.sk
Tue May 2 06:50:21 CEST 2006

Prajem dobry den,

vie mi niekto poradit/vysvetlit ako funguje /usr/local/etc/rc.d/*.sh
spustanie scriptov?
nainstaloval som freeBSD 6.0, vsetko prebehlo bez problemov (instaloval
som bez portov a bez linux compatibility, dal som standard instalaciu a
developer distribution).

Po prihlaseni som stiahol source na apache 2.2.2 a ten som nainstaloval
do /usr/local/apache2

a tu nastal problem. Ked spustim Apache rucne tak ide bez problemov. Ak
vsak spravim symlink do /usr/local/etc/rc.d/apache2.sh tak po spusteni
systemu sa apache nespusti. Ak rucne zavolam tento script
/usr/local/etc/rc.d/apache2.sh start, tak v pohode nabehne. Co ale
neviem pochopit ked sa v adresari /usr/local/etc/rc.d nachadza co i len
prazdny subor (0 bytes), povedzme empty.sh tak apache sa po restarte
systemu spusti bez problemov.

Vie mi prosim vas niekto vysvetlit o co tu ide? Plus neviem kde sa da
precitat (zapnut) log o (ne)vykonani startovacich scriptov? vo
var/log/messages som nic nenasiel.

viem ze sa da spravit script a ten nahodit do rc.d (obdoba instalacie
apache z portov?), ale nejak nerozumiem tomu ze to nechce chodit ked je
to samo, resp chodi ked to v adresari samo neni tak to slape?... stravil
som na google aj v archivoch uz moc hodin ale odpoved sa nenasla :-(

za kazdu radu vopred dakujem,
igor