ssh tunel skrze proxy

Jaroslav Pavlicek freebsd at pavrda.cz
Thu Apr 27 22:33:35 CEST 2006

Tak to je chyba na strane konfigurace putty. Musel bych to mit pred
sebou, abych Vam popsal, co kam napsat.
Myslenka je ta, ze zadavate:
1. port na stroji, kde bezi sshd
2. hostname a port, kam se ma 1. protunelovat
Podle toho, co popisujete a jak tomu rozumim, je 2. spatne nastaveno.

--- Jarda Pavlicek