windows vista

Divacky Roman xdivac02 at stud.fit.vutbr.cz
Tue Apr 25 15:27:54 CEST 2006

zdravim

kolega mi reportuje ze pry se mi na webhostingu nezobrazuje web ve windows
vista, a to ani v ff ani v ie. samozrejme zadne windows vista nemam a nemam to
jak vyzkouset. v logu apache zaznam o pripojeni z toho stroje je.

ten webhosting je fbsd 5.4 s apachem 2.0, proste naprosto normalni konfigurace
ktera samozrejme naprosto vsude krome vista jede...

slyseli jste uz o necem podobnem nekdo neco? mne osobne to prijde jako problem
windows vista ale zakaznici to vidi jinak... ;(

roman