OT-pure ftp odrezava soubory pri prenosu

Jaroslav Votruba jaroslav.votruba at keytec.cz
Tue Apr 25 10:44:02 CEST 2006

moc to sem nepatri,ale vsim jsem si toho minulej tejden.Pri prenosu pres
ftp (php projekty) na server jsou nektere soubory uplne zahozeny a u
nekterych adresaru to pise,ze je nemuze vytvorit.U daneho projektu se
jedna vzdy o ty same soubory(adresare). Nevysledoval jsem zadnou
souvislost.BSD mam v6,pureftp,klienta Total Comander-firewal jsem
vypnul.Dela to bez ohledu na to jestli zvolim prenost jako text,binarku
nebo automaticky.A dost me to mate,na Debu jsem pouzival taky pure a
nebyl nejmensi problem.

setkal se nekdo s necim podobnym?

--
s pozdravem