firewally- který používáte a proč -pro a proti

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Apr 24 11:05:01 CEST 2006

Juraj Lutter napsal/wrote, On 04/24/06 10:34:

> Jedna z velkych prednosti ``pf'' je moznost vytvarania tzv. tables,

	Tuto moznost ma ovsem IPFW (presneji receno IPFW2) take.

	Takze je mozne, ze "orgasmus" vznika docela obycejne z neznalosti (no,
nebylo by mozna neprijemne, kdyby to tak fungovalo i v zivote).

	Tim samozrejme nepopiram, ze pf ma sva plus. Zda jsou ovsem takova, aby
se na nej vyplatilo prejit pokud clovek uz zna a pouziva neco jineho je
jina otazka (a nez se do me nekompromisni zastanci 'pf' jako jedine
spravne a nejvyhodnejsi cesty pusti, tak explicitne uvadim, ze ja
netvrdim, ze na ni existuje jednoznacna odpoved - a staci mi, ze
pripusti totez ;-) ).

Me osobne na pf vadi (kroem toho, ze proste prislo pozde, v dobe, kdy
jsem uz musel znat a pouzivat ipfw) to, ze je (s ohledem na me potreby)
slozite - a to u reseni, ktera maji mit na starosti bezpecnost obvykle
nebyva vyhoda.

AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz