kompilace sendmail

Petr Macek pm-conf at kostax.cz
Mon Apr 24 09:05:01 CEST 2006

Portovy sendmail samozrejme znam :-)
Ja mam podobnych serveru vice (kolem 20) a se vsemi jsem si do ted
vystacil se sendmailem v systemu. Mam je aspon vsude stejne a i pro
kolegy, kteri obcas musi zasahnout misto mne pak nedesi, ze se kazdy
sendmail napr. restartuje jinak.

P.S: sed -i .bak 's;/usr/libexec/sendmail;/usr/local/sbin;' mailer.conf
neni jednodussi v /usr/ports/mail/sendmail-sasl spustit
make mailer.conf? (toto umi /usr/ports/mail/sendmail, jestli i
sendmail-sasl, nevim, ale cekal bych ze ano)

Spis mne zarazi, ze ta kompilace by jit mela, ale nevede se mi ;-)
PM

--
# Petr Macek
# pm at kostax.cz