Re: používáte něco proti brute-force atakům

Petr Rehor prehor at gmail.com
Thu Apr 20 19:09:24 CEST 2006

2006/4/20, Jaroslav Votruba <jaroslav.votruba at keytec.cz>:
> jestli jsem to dobře pochopil,tak pam_abl kontroluje jména,který se
> neúspěšně přihlasili,ale já bych to radši kontroloval přes IP,protože z
> jedný IP přijde hafo pokusů pod různými jmény.

pam_abl kontroluje počet a rychlost neuspesnych prihlaseni a) pro
login jmena a b) pro IP adresy. Pro obe kategorie je mozne nastavit
jine hodnoty. Ja treba blokovani pro login jmena nepouzivam, ale
pouzivam blokovani pro IP adresy, protoze muj problem je hromada
pokusu na ruzne loginy z jedne IP adresy.

p.