mysql kresuje

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Thu Apr 20 12:48:28 CEST 2006

Dan Lukes wrote:
> 	No, ono je obecne spise nestastne pouzivat nejnovejsi featury hned jak
> se objevi. Stejne jako je dobre byt velmi opatrny v nasazovani celych
> novych verzi cehokoliv, kdyz se provadely vyznamne zasahy do funkcnosti.
> Trochu jina vec jsou nove verze spocivajici v opravach chyb ...

Ono se to taky neobjevilo hned, ta petkova verze je na svete snad pres
dva roky a asi pul roku je prohlasena za hlavni vyvojovou vetev /
produkcni. Bug se "zmizenim" triggeru byl ohlasen pri upgradu z verze
5.0.15 a nekde kolem verze 5.0.17 byl hlasen jako opravena zalezitost,
po upgrade na 5.0.19 doslo k necemu podobnemu, akorat ze ne hned po
upgradu, ale az po par dnech v chodu (coz mi prijde naprosto
"perverzni"). Pak se to objevilo na webu MySQL i jako "novy bug".

> 	Samozrejme, pokud konkretni novou featuru co se zrovna objevila nutne
> potrebujete, pak nemate jinou moznost. Jestli jste se ale bez triggeru
> obesel doted, bylo by asi nejlepsi se bez nich jeste nejaky ten nejmene
> pulrok obejit i nadale ...

Ja pro veci, ktere delame "my", tyhle nove funkcnosti nepotrebuji a
proto vsude nechavam verzi 4.1.x, tohle je server klienta, ktery ja
pouze "hlidam" a klient triggery potrebuje, proto je tam 5.0.x, ale ted
to vypada, ze se prave kvuli tem problemum bude migrovat na PostreSQL,
tak jsem zvedav, co to prinese za nove problemy.

Miroslav Lachman