mysql kresuje

David Pasek pasek at idc.cz
Tue Apr 18 19:34:12 CEST 2006

Predpokladam tedy, ze asi pouzivas fbsd 6.0. Upgrade na 6.1 RC1 neni zas
takovy des bes. Predpokladam, ze pouzivas nejaky takovyto postup:

CVSUPnout zdrojaky
CVSUPnout porty
a pak

cd /usr/src/

make buildworld
make buildkernel KERNCONF=FIREKRNL
make installkernel KERNCONF=FIREKRNL
*optional* mergemaster -p
make installworld
mergemaster
reboot

portupgrade -a

Zkus to a dej vedet, docela by me zajimalo, jesli nekdo provozuje
uspesne kombinace fbsd 6.0 + mysql 5.

Fbsd 6.0 release se myslim moc nepovedla, ale o tom uz se myslim obecne vi.

David.

--
David Pasek
pasek at idc.cz http://www.idc.cz ICQ: 76039994