pureftp přes ssl

Lubomir Host rajo at platon.sk
Tue Apr 18 14:34:43 CEST 2006

On Tue, Apr 18, 2006 at 11:03:52AM +0200, Jaroslav Votruba wrote:
> jak to mám udělat,aby pureftp používalo šifrovaný  přenos .To co
> jsem vygooglil mě nefachá(neúplný informace).Používáte to někdo?U
> nás jeden zákazník na tom trvá,ale nijak se mi nedaří to dotáhnout
> do konce.
> díky

Najdi v portoch scponly (pripadne aj jeho chroot verziu) a nastav to ako
shell zakaznikovi. Klient nech pouzije WinSCP a ty na serveri povol
tomuto klientovi pripojit sa cez SSH. Podla mna je to najjednoduchsie
a najstandardnejsie riesenie, hadam aj celkom bezpecne.

rajo

--
Lubomir Host 'rajo' <rajo AT platon.sk>   ICQ #:  257322664   ,''`.
Platon Group                              http://platon.sk/  : :' :