pureftp přes ssl

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue Apr 18 11:21:05 CEST 2006

Jaroslav Votruba napsal/wrote, On 04/18/06 11:03:
> jak to mám udělat,aby pureftp používalo šifrovaný  přenos .To co jsem
> vygooglil mě nefachá(neúplný informace).Používáte to někdo?U nás jeden
> zákazník na tom trvá,ale nijak se mi nedaří to dotáhnout do konce.

	Hm, a vis vubec proc ten zakaznik chce takovou podivnou vec a nechce
pouzit nejaky nativne sifrovany prenosovy protokol ? Treba sftp ...

	Samozrejme, ze *platici* zakaznik ma narok na jakkoli podivne
pozadavky. Gratuluji - dnes je klient ochotny si priplatit za
implementaci neobvyklych reseni neobvyklych pozadavku pomerne vzacny.
Ledaze mu tyhle specialni sluzby poskytujes jako charitu, to pak
samozrejme negratuluji, to te lituji.

	Nemam dojem, ze by FTP v jakemkoliv standardu v sobe melo zahrnuto
podporu sifrovani na aplikacni vrstve a pri jeho umelem zahaneni do SSL
tunelu povazuji za prakticky vyloucene, ze by chodily aktivni prenosy -
a i u tech pasivnich nevidim zadnou jednoduchou a rozumnou cestu jak
dosahnout dobreho vysledku ...

	Cimz neni vylouceno, ze mi neco uniklo.

AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz