Informace o restartu

Divacky Roman xdivac02 at stud.fit.vutbr.cz
Sat Apr 15 22:18:36 CEST 2006

> To jsem ani neprepokladal, ze by se to dalo spolehlive odlisit. Jen jsem
> chtel zjistit, jestli nahodou neni nekde jeste neco, podle ceho by se dala
> nalezt nejaka stopa, ktera by vyvratila predpoklad "hodneho" cloveka. :-)
>
> Zrejme bude asi potreba si vytvorit tabulky s varovnymi napisy
> "NEVYPINAT!". :-)

moje zkusenost je takova ze nejcastejsi pricinou restartu jsou tyhle

1) nekdo ten pocitac vypne/restartuje

2) fbsd panicne

3) soft od UPSky zrestartuje pisidlo (delal mi to apcupsd)

4) nevysvetlitene zahady (pocitac 3 dny nejede a pak se na nej prihlasim a on
ma 3 tydny uptime)

stastne hledani chyby :)