AMD CPU

Jindra Fucik fulda at seznam.cz
Mon Apr 10 10:28:53 CEST 2006

Diky za radu,

cpuz stejne jako cpuid nejsou uplne konkretni, ale zjistil jsem ze - ten
procesor je 133MHz x12, takze mame moznosti
Duron1600, AthlonXP1900+, AthlonMP1900+

Procesot ma SSE - pokud v tej tabilce neni chyba, tak AthlonMP a Duron nema.

Co me trochu mate je velikost L2 cache
podle cpuid i cpuz je to 64KByts, ale sirka 64bit, full speed.

AthlonXP i AthlonMP ma 256KB full speed, Duron 64KB

Duron pouziva core Applebred (Model 8) to odpovida, AthlonXP Palomino (Model
6).

Bios identifikuje CPU jako Unknown 1900+ to je zase zalezitost Athlonu.

Mno asi si jdu najit sroubovak. Znate to - co je nejhorsi pro vas pocitac?
Programator s pajkou v ruce.