UID prvniho obycejneho uzivatele

Rudolf Cejka cejkar at fit.vutbr.cz
Mon Apr 10 08:48:53 CEST 2006

Dan Lukes wrote (2006/04/08):
> 	Takze - odpoved na "proc to" v zasade neexistuje - a to -  protoze si,
> zrejme, nikdo pri kodovani jednotlivych programu tuto otazku neklade a
> udela to "jak ho napadne".

Trochu jsem se podival do zdrojovych kodu a myslim si, ze autor, ktery
psal rutiny pro bitmapove operace v prikazu pw, nebyl prilis zbehly
v uvazovani nad krajnimi stavy, cehoz vysledkem je cislo (min_uid + 1),
pokud je v hledanem implicitnim intervalu (min_uid = 1000, max_uid = 32000)
prazdno. Tato "drobnost" je tam uz ale opravdu hodne dlouho. Leda ze by
driv sysinstall sam vyhledaval a nabizel konkretni implicitni uid, ale to
jeem nikde nevidel ani nevidim.