RE: Omezení počtu spojení

Jirka Veselsky veselsky at pcneos.cz
Thu Apr 6 14:28:46 CEST 2006

Provoz nepresmerovavame, pokud nekdo pouziva DC, tak musí pouzit pasivni
mod.

Co se tyce poctu spojeni, tak je to zajimave.
Pocet spojeni z jedne IP byva v plne zatezi na inkriminovane porty i
kolem 30-40.
U programu typu P2P to s urcitym akceptovatelnym omezenim funguje.
U spojeni typu torrent nelze stahovat vůbec, i když nastavim jakykoliv
pocet spojeni.
U spojeni typu DC klient navaze spojeni s "HUBem", ale uz nic nestahne.
Zkousel jsem nastavit i limit na 50, prezto pokud pouziji "limit
src-addr..." tak stav nemenny.

Jirka Veselsky