AnyDATA ADU-E100H

Jindra Fucik fulda at seznam.cz
Sat Apr 1 22:28:48 CEST 2006

jo jo, uz jsem s tim modemem probrowsoval prvni web.

Pokud ma nekdo zajem:
mam velke jatro, ktere obsahuje ucom a ubsa.
mno a pak mam v ppp.conf jmeno/heslo ze smlouvy a cislo #777 a to je vse
pratele.
Zatim jedu na 230400bps, treba to nekdy znasilnim i k dalsim.

to ze se offtopic tyka dnesniho datumu, to jsem pochopil, ale pobavilo me
to.