GPRS/EDGE

Divacky Roman xdivac02 at stud.fit.vutbr.cz
Sat Apr 1 10:04:23 CEST 2006

On Fri, Mar 31, 2006 at 04:38:06PM +0200, Dan Lukes wrote:

> 	On ifconfig ve skutecnosti nema jak "promluvit k druhe strane" - takze
> to co si nastavis lokalne na ni nema zadny vliv.
>
> 	A "dest_address" vlastne system zas az tak moc k nicemu nepotrebuje a
> nepouziva, takze je pro vetsinu pripadu uplne jedno, jakou tam kdo
> nastavi - paket odroutovany do tunelu je proste tunelem odpraven na jeho
> druhy konec -  a tam je zdrojova adresa zajima malokdy.

delal jsem trivialni ppp stack a ten protokol je totalne divnej, ma napriklad v
hlavicce frame-u uvedenou tusim src nebo dst adresu coz je u bod-to-bod spojeni
naprosto nanic (taky se to v nicem nevyuziva) atd.

celkove mi ten protokol prisel dost silenej a vubec se nedivim ze u nej jde
menit IP adresa protejsi strany :)