GPRS/EDGE

Jindra Fucik fulda at seznam.cz
Fri Mar 31 14:13:36 CEST 2006

Inu neni nad to polozit otazku a pak si na ni sam odpovedet ;o)
OK, abych ostatnim usetril praci a nekolik neprijemnosti, tak co jsem
zjistil.

HisAddres je fiktivni adresa, kterou generuje telefon jenom kvuli
kompatibilite.
casto je dana ve firmware telefonu.
Ta vlastnost se jmenuje PDP Context (PacketDataProtokok) a nekdy se da
ovlivnit pomoci prikazu: AT+CGDCONT
Asi vetsina ho zna jako definici APN, tady mam jeho plne zneni:
AT+CGDCONT=[<cid>[, <PDP_type>[, <APN>[, <PDP_addr>[, <d_comp>[,
<h_comp>]]]]]]

<cid> - poradove cislo konfigurace (casto 1)
<PDP_type> - specifikuje typ dat, ktera se budou prenaset - vetsina modemu
zna jen "IP"
<APN> - Acces Point Name - jmeno zprostretkovatele spojeni hostname
"internet", "internet.s", "internet.t-mobile.cz" ...
<PDP_addr> - adresa identifikujici MT, pokud neni zadana, tak si ji TE
vygeneruje samo.
<d_comp> - data compression povoleni/zakazani komprese dat (3GPP TS 44.065)
<h_comp> - header compression povoleni/zakazani komprese hlavicek (3GPP TS
44.065, 3GPP TS 25.323x)

mno tolik teorie, proste pokud mate v init stringu:
AT+CGDCONT=1,"IP","internet" tak si muzete za carku jeste doplnit jakou
adresu si modem vylosuje: AT+CGDCONT=1,"IP","internet",111.222.123.234 a
mate po starostech.

Tak uz to vite ;o)

Jindra