Pentium D 820 Dual-Core

Dan Lukes dan at obluda.cz
Fri Mar 31 13:22:09 CEST 2006

Josef Jursa napsal/wrote, On 03/31/06 12:48:
> Bude tam zalozni MX, http proxy, DHCP, ... Rozlozeni zateze na 2 procesory
> by se hodilo i kdyz v soucasne dobe urcite neni nutne.

	No, nerikej, ze zalozny MX, HTTP proxy a DHCP zatizi cely procesor,
natoz pak dvoujadrovy. Ledaze ta proxy dela nejake slozite antivirove ci
buhvijake kontroly.

> Asi si ho koupim (kazdy vyzkum neco stoji).

	;-)

	Davej akorat bacha, ze nektere veci, ktere na i386 existuji jako moduly
na AMD64 jdou prelozit pouze staticky do jadra. Vzpominam si explicitne
akorat na ACPI, ale resil jsem tentyz problem jeste i s necim jinym.
Navic - bez ACPI mi to skoncilo nejakym sprostym panicem. Ale moc jsem
to nezkoumal a proste ho tam prelozil.

	Taky se nenech zmast hlasenim "Unknown file format" na konzoli vzdy
kdyz naloadujes modul. Ve skutecnosti se naloadoval, to jen blbe
blaboli. Jine hacky jsme zatim nezpozoroval (tedy, krome toho, ze
textovou konzoli neumi jinak nez 80x25, coz je zapricineno neschopnosti
jadra volat VESA extenze BIOSu), ale je pravda, ze zatim jsem si s tim
moc nehral.

AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz