GPRS/EDGE

Jiri Calda calda at dzungle.ms.mff.cuni.cz
Fri Mar 31 13:13:37 CEST 2006

Jindra Fucik wrote:
> To neni o penezich, to je o tom, ze mam gprs se statickou adresou, to je v
> poradku, ja ji mam taky. Moje adresa je 212.1.2.3 (nepamatuju si presne), to
> je v poradku, ale problem je HisAddres - tedy adresa, jakou se ohlasi
> gateway, ta je pro oba operatory 10.0.0.1

V tom pripade je treba udelat testik. Nahod spojeni a pak do nej sahni a tu adresu proste
ifconfigem zmen a patricne uprav routing. Pak dej vedet vysledek a budem pokracovat. Teoreticky
by to mohlo jit. Pokud neuspejes, tak to za chvili otestuju, nahodu tu jednu GPRS kartu mame na jiny
problem.

Jirka