Pentium D 820 Dual-Core

Dan Lukes dan at obluda.cz
Fri Mar 31 11:40:17 CEST 2006

Josef Jursa napsal/wrote, On 03/31/06 11:11:
> mate nekdo zkusenost s 2.80Ghz Intel Pentium D 820 Dual-Core, 800Mhz FSB,
> 2MB Cache with EM64T (64Bit) pod FreeBSD. Ma to smysl kupovat?

	"Ma to smysl kupovat" je otazka, na kterou se IMHO neda odpovedet. "Ma
to smysl kupovat pro stroj, ktery bude delat prevazne ..." to by byla jina.

	Jeden EM64T stroj relativne cerstve mam. Zatim jsem zkousel jen
'openssl speed' (porovnani AMD64 kernelu a worldu s beznym i386 kernelem
a worldem na tomtez stroji; AMD64 kernel i world prelozen s O2
-march=nocona ) a vysledky vysly velmi nejednoznacne (i kdyz pripadu,
kdy je i386 kod zretelne rychlejsi je jen malo). Tebe by ale spis
zajimalo porovanni tohoto stroje s jinym, kde bude non EM64T procesor na
podobne rychlosti. Tak tim zatim slouzit nemohu.

	Ja bych to rekl takhle - klidne si ho kup. O tolik drazsi, aby to
Akademie Ved neunesla zase neni a problemu se asi prilis bat nemusis,
protoze prinejhorsim na tom bezi uplne klasicky i386 jadro.

AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz