GPRS/EDGE

Jindra Fucik fulda at seznam.cz
Fri Mar 31 10:36:11 CEST 2006

Ahoj vsem,

narazil jsem na zajimavej problem. jak uz jsem psal, mam edge modemy od dvou
operatoru a chtel bych se pripojit soucasne. Problem je, ze navazane ppp
spojeni ma nevhodna IP. Tedy MyAddr je nejaka adresa, pokazde jina, ale
HisAddr je v kazdem pripade 10.0.0.1 - a to mi trochu komplikuje zivot,
protoze tim padem mam dva interface, ktere chteji pouzivat stejnou adresu.

Chtel bych vas poprosit - kdo pouziva gprs/edge, muzete se mi podivat jakou
dostanete HisAddr?

Eventualne pokud se ta adresa neda ovladnout - myslite, ze se s tim da nejak
zit? nejak nakonfigurovat IP, aby to ustalo?

diky

Jindra