Remote Intel Server Management

Ondra Koutek koutek at o-k.cz
Thu Mar 30 10:49:31 CEST 2006

Pred nedavnem se mi do ruky dostaly servery od HP a ja objevil krasu
iLO. Pro ty, kdo nevedi, se jedna o vzdalenou spravu serveru pomoci
tcp/ip kdy je mozne server vzdalene nejen spravovat na aplikacni urovni,
ale napriklad i provadet zmeny v biosu, nebo si pripojit cd mechaniku z
notebooku a zacit vzdalene po internetu instalovat operacni system.

Tak me napadlo, jak asi tuhle vec resi Intel a jaka je moznost ziskat
takovouhle vec na me intelske servery.
Nemate s tim nekdo zkusenost?
Pro informaci HP to dodava do vsech svych serveru vcetne nejnizsi tridy,
jedine omezeni je textovy rezim remote console. Na graficky je potreba
rozsirit licenci.
tak si rikam, ze Intel by mohl mit nneco podobneho v rozumne cenove
relaci.

Ondra