Odpajanie disk-u : subdisk6: detached

Ondra Koutek koutek at o-k.cz
Thu Mar 30 10:43:25 CEST 2006

Popravde jsem si se serverem hral na stole nejprve skoro 4 mesice.
Zkousel jsem ruzne rezimi disku, pak ho testoval. Vysledek byl takovy,
ze se disky chovaly podivne a protoze desne nerad resim softwarove
raidy, nakonec jsem si koupil radic od promise, ktery mi v jinem serveru
bez potizi bezel skoro rok.
V produkcnim prostredi mam ted ten server dele nez rok a ani jednou mi
pole nevypadlo.

Ondra