dva modemy

Dan Lukes dan at obluda.cz
Thu Mar 30 09:45:43 CEST 2006

Jindra Fucik napsal/wrote, On 03/30/06 09:29:
> Mam k dispozici dva gsm (gprs/edge) modemy od dvou provideru a chtel bych
> nejak zaridit, aby byl kazdej z nich pripojenej k siti a mohl jsem na
> aplikacni urovni rozhodnout, kudy se poslou data.
>
> Celkem si umim predstavit, jak budu pri odevirani socketu predepisovat
> zdrojovej interface, ale neumim si predstavit co se stane s default gateway.
> Problem je, ze cilove datove centrum je jedno a ma jedno IP.
>
> Mate nekdo nejakou predstavu?

	Resenim je skoro jiste "source routing". Nicmene, je mozna v tomto
pripade ponekud komplikovane rozchazet a posleze pouzivat ten nativni v
jadre.

	Predpokladam, ze ac cilova adresa je jedna, zdrojove interface a tedy
adresy jsou dve. A to ej idealni situace pro jednoduche reseni pomoci
'ipfw', konkretne - 'ipfw fwd'. Pakety s jednou zdrojovou adresou nazenu
do toho jednoho interface, pakety s tou druhou do druheho ...

AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz