Jak na kontrolu minor/major zmen v portech ?

Marian Cerny jojo at matfyz.cz
Fri Mar 24 22:54:15 CET 2006

On 2006-03-24 22:13 +0100, Miroslav Lachman wrote:

> Absolutne nechapu proc, ale u me na FreeBSD 4.11 to funguje nejak
> podivne. Nize je pripojen kompletni vypis ktery vrati
> portversion -l "<" -v
> hvezdickou (v nekteych mailklientech tucne) jsou oznaceny zaznamy, ktere
> se nezobrazi pri pouziti toho egrepu. Nejlepe je to videt u tech PHP
> extensions, kde jde porad o stejne rozdily ve verzich, ale od
> php4-posix-4.4.0 dal se jiz nic nezobrazuje.
> Vite nekdo proc?
>
> *tiff-3.8.0_1                <  needs updating (port has 3.8.1)*

Asi nejaky bug. Ten tiff to IMHO nemalo odstranit, nenachadza sa tam
medzera, po ktorej je podtrhovnik

                         ^    ^

Na 5.4R to funguje, teda tie php4-* a tiff neodstrani.

S pozdravom,

Marian Cerny

--
Najděte vždy aktuální MAPY ČR ve vašem mobilu a používejte je ZDARMA!
Aplikace oceněna 1. místem v soutěži Best Mobile Solution 2005.