ipfw table IPFW_TABLES_MAX

Dan Lukes dan at obluda.cz
Fri Mar 24 09:38:22 CET 2006

Divacky Roman napsal/wrote, On 03/24/06 09:06:

> mluvis o funkci init_tables() ? pokud ano tak tam to 'i' a 'j' oznacuje neco
> jineho..

	Myslim, ze jsem pomerne presne popsal, k cemu se obe ty promenne
pouzivaji. Ty v odpovedi dokonce ani nenaznacujes, k cemu se ta-ktera
promenna pouziva, jen proste konstatujes, ze je to pokazde neco jineho.
Na to nemam co odpovedet, krome obdobne lakonickeho "neni to pravda".

	No, a to uz je debata, kde na ani jedne strane nepadaji zadne
argumenty, jen vykriky a takova nikam nevede.

	Takze to zarad'me mezi dalsi nerozhodnute zahady vesmiru. Stejne to
tady asi nikoho dalsiho zas tak moc netankuje ...

AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz