Synchronizace s Palmem TX

Jindra Fucik fulda at seznam.cz
Thu Mar 23 08:51:20 CET 2006

Teda ze tobe budu muset psat RTFM, to jsem necekal ;o)

podivej se na promenou ${DEVNAME}, treba ti to napovi ;o)

pokud ne, tak treba takovejhle priklad s usb mysi ziskanej z "man 5
usbd.conf"
        device "Mouse"
           devname "ums[0-9]+"
           attach "/usr/sbin/moused -p /dev/${DEVNAME} -I
/var/run/moused.${DEVNAME}.pid"