ipfw table IPFW_TABLES_MAX

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Mar 22 15:18:30 CET 2006

Divacky Roman napsal/wrote, On 03/22/06 15:02:

> je to fakt divny... nemuze to byt protoze ten sooptcopyin/out neumi pracovat s
> 16tibitovyma hodnotama?

	Umi, u ostatnich ioctl mu to problem nedela (podivej se treba na
obsluhu IP_FW_TABLE_FLUSH). To je zrejme opravdu nejaky ulet ...

	Napraveni (pokud by se vubec nekdo rozhodl to napravovat) bude trochu
branit to, ze je to soucast ABI, ktere by se tak muselo zmenit a vsichni
by museli pri te prilezitosti prelozit userland.

	Za vetsi dukaz nepremysleni pri psani kodu povazuju ale ty init_tables
- aby nekdo na tutez vec deklaroval dve promenne a na kazdou pouzil jiny
typ - to uz chce opravdu silne zatmeni ...

AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz