ipfw table IPFW_TABLES_MAX

VUlik at cz.soluziona.com VUlik at cz.soluziona.com
Wed Mar 22 11:48:01 CET 2006

> Ahoj,
>
> Narazil jsem na limit u tabulek IPFW. Defaultni hodnota je 128. Hledal
> jsem, hledal a v souboru ip_fw2.c nalezl definici hodnoty
IPFW_TABLES_MAX
> 128. Ale protoze nemam testovaci zelezo, na kterem bych otestoval zmenu
> nechce se mi to prilis zkouset na ostrem, zkousim se nejdrive doptat,
> zda-li jste to nekdo uz nezkousel hacknout,popr. nejsou-li tam jine
> zavislosti....

Dobra tedy, nevydrzel jsem to a vyzkousel to na produkcni masine, ktera je
produkcni jen trochu a hle lze to... viz:

root at czph033# ipfw show
00100  362  33040 allow tcp from table(1024) to me dst-port 22 keep-state
00200    0      0 allow tcp from table(16383) to me dst-port 22 keep-state
65535 2357 440294 allow ip from any to any