php a extensions

Jaroslav Votruba jaroslav.votruba at keytec.cz
Wed Mar 22 07:18:46 CET 2006

dobrý den
jak je to s instalací extensions pro php v Freebsd.U debiana jsou bez
problémů dostupný v baličcích přes Apt, u bsd jsem je nenašel.Jde mi
konkrétně o extension mysql,extension mbstring,extension imap,GD
support.Jediný co jsem našel je to gd,nainstaloval,ale aplikace při
kontrole komponent stejně hlásí,že gd není k dispozici.U Debiana se
nepoužívala gd ,ale gd2,kterou jsem v bsd taky neobjevil. V php.ini jsem
vše co potřebuji odremoval,ale jakožto absolutní amatér v tomto směru
jsem v koncích.
Mohl by mi někdo poradit ,nejsem schopnej se nějak pohnout z místa.

ještě jsem si vzpoměl na jednu věc-plikace požaduje mít v php.ini
mbstring.func_overload = 7,to jsem udělal,ale aplikace řve furt,nemusí
se odremovat ještě něco,co má s tím souvislost?

--
s pozdravem
Votruba Jaroslav
mailto:jaroslav.votruba at keytec.cz