vm_fault: fault on nofault entry

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sun Mar 19 17:47:07 CET 2006

Divacky Roman napsal/wrote, On 03/19/06 14:46:
> tak jsem se na to ptal a je to tak jak rikam.. fbsd nepouziva segmenty

	Nevim jak's polozil otazku ani jakou's dostal odpoved a tak nemuzu
posoudit, jestli slo o chybne polozenou otazky, chybnou odpoved, nebo
spravnou lec chybne interpretovanou odpoved, ale ja jsem si naprosto
jisty (a ze podobnymi vyroky hodne setrim), ze FreeBSD segmenty pouziva,
protoze v protected modu procesoru (a FreeBSD jede v protected modu
procesoru) to jinak ani neni mozne.

	Pro jistotu podotykam, ze se bavim o platforme i386. Je mozne, ze na
jinych platformach to je jinak.

AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz