IMAP vs. file size limit?

Peter Sedivy - PeSe pese at pese.sk
Sat Mar 18 10:25:51 CET 2006

ok. beriem.
to co mi vsak vrta hlavou, ze ak som cez head, tail a pod. zmensil file
na 1.9GB uz to ide.

IMAP-UW - nad tym som tiez rozmyslal, ze to je jeho chyba. Lenze. Ten
broken folder mi hlasil pine (pouzivam pine a som s nim spokojny,
nebudem na tom nic menit) a po zoseknuti na 1.9 sa hlaska ...broken...
"zahadne" vytratila. :-)

Koniec koncov, pomohol som si. Nie vsak rozumnym sposobom a to ma trapi.

	PeSe