OT: pristup k rieseniu problemov (Was: Re: jeste java problém-open xchange)

Jaroslav Votruba jaroslav.votruba at keytec.cz
Fri Mar 17 08:30:10 CET 2006

jen už poslední thread k tomuto tematu
když něco neznám,snažím se to vždy rozchodit v minimální použitelné
funkčnosti(většinou za pomoci někoho zkušennějšího).Poté se ponořím do
problému hlouběji a odladuji to podle svých potřeb,čemuž pak věnuji již
značně času a o všem si vedu poznámky(nikdy nevím,kdy se mi to bude hodit).
Pokud narážíte na moji odbornou úroven-máte pravdu je nevalná-jsem
strojař ,kterej dostal na starosti podnikovou sít(zatím již 4 roky
funguje) a vše co jsem se o počítačích naučil jsem se naučil samostudiem
a za pomoci takovýchto konferancí.(nikdy jsem nebyl na žádným školení a
ani nemám žádné oficiální vzdělání tohoto směru). A protože tu v práci
máme servery s novellem,woknama, linuxem a BSD umím od každého trochu a
nic pořádně. Tak mě prosím nekamenujte za moje lamácký dotazy a mějte se
mnou trpělivost,protože to co je vám jasný na první pohled,k tomu já se
musím prokousávat přes tuny balastu.

s pozdravem
Votruba Jaroslav
tel: 389002504