Problem s MySQL

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Thu Mar 16 09:42:37 CET 2006

jirkajj at centrum.cz wrote:
> Ahoj vsichni.
>
> Hledam reseni pro FreeBSD 6.0 s Mysql 5.0.18.  V jedne siti se jedno pripojeni provede okamzite. Ve chvili, kdy se chce pripojit  vice uzivatelu (4 a vice) najednou se "vlakno"  vytvori az cca po 10 minutach. Jestli-ze je pristup rozsiren do dalsi site, rychlost pocatecniho pripojeni se zpomali o nekolik sekund, ale jakmile s DB pracuji tak 4 uzivatele u ostatnich je pristup nemozny. Muze mne nekdo popostrcit?

Pokud bych videl konfiguracni soubor (/usr/local/etc/my.cnf) tak bych z
toho mohl aspon neco malo poznat. Muze byt treba problem s nastavenym
poctem maximalnich spojeni, persistentni spojeni, dostupna pamet,
problem s DNS (tusim, ze se da v my.cnf vypnout preklad IP adres na jmena)
Tech pricin muze byt spousta, ale pokud neznam my.cnf, stav systemu
(vytizeni CPU/RAM/HDD), vypis mysqladmin status / processlist, pripadne
jestli se neco objevuje v errorlogu, tak mohu jen tipovat.

Miroslav Lachman