[Fwd: trable s openssl nrpe2 openssh ...]

Roland roland.cz at seznam.cz
Thu Mar 16 10:40:41 CET 2006

> 	Osobne si myslim, ze prapuvodni pricina je v Makefile nrpe2 ve
> spojitosti s ne uplne stastnou konfiguraci - dvojita pritomnost OpenSSL
> v systemu (vcetne vyvojovych komponent jako jsou header soubory a pod.),
> pokazde v jine verzi.

Ano, system udrzuju nekolik let a je poznamenan pocatky, kdy jsem
castecne prejimal koleguv styl udrzovani. Cili treba openssl a openssh
byly prekladany s parametrem OPENSSL_OVERWRITE_BASE ...

Po case jsem toto opustil, pomerne se zapotil pri reinstalacich na
vzniklych zavislostech a ted mi zbyva jeste toto. Drzost mi nechybi :),
ale precejen je to produkcni server zakaznika, ktery do upgrade na 6.0
zatim nechce jit a tak moc prostoru na reseni nemam.

> 	Snadno pak muze dojit k tomu, ze aplikace se prelozi s jednou verzi a
> pak pouzije knihovnu druhe verze, v hodrim pripade s eruzne casti
> aplikace prekladaji s ruznymi verzemi OpenSSL nebo tak neco ...

Tak presne tohle jsem nechtel slyset :)

> 	Uplne nejlepsi by bylo jednu z verzi proste odstranit. V pripade, z eby
> odstranovana verze byla ta systemova, tak to vyzaduje trochu zkusenosti
> a drzosti. Takze bych doporucil zvazit, proc je nainstalovana ta verze z
> portu, a pokud se zjisti, ze to nema zadny rozumny duvod, tak bych
> odstranil tu.

Mno jo, odstranit ... systemova verze je muj jediny funkcni pristup,
takze do toho asi nepujdu. Jde nejak, sebesloziteji vysledovat, co
vlastne ta binarka otvira za knihovny? Priznam se, ze ac spravce, zrovna
tahle oblast mi moc blizka neni ... :(

Mirek