Sifrovany nat a nebo Squid OPENVPN Poslední mile

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Mar 15 10:33:01 CET 2006

	Omlouvam se, tohohle dopisu jsem si vsiml pozde.

Pentium napsal/wrote, On 03/14/06 15:09:
> Proto se ptam jak nastavit routovani pripadne configy abych do tunelu mohl
> presmerovat bud cely provoz a nebo port 3128
> Neco jako
> nat on $ext_if from 192.168.1.1 to any -> ($int_ssh)

	Jestli mohu doporucit - vykasli se na routovani pomoci firewallovych
pravidel a pouzij docela obycejne routovaci tabulku kernelu (manipulace
s ni - prikaz "route", perzistentni nastaveni se pise to rc.conf, lepsi
ale mozna je nakonfiguovat openvpn aby pridalo urcene zaznamy to tabulky
v okamziku, kdy se navaze tunel).

	V kazdem pripade, routovani je treba nastavit na obou stranach - tak,
aby kazdy paket prochazel tam, kam ma ...

AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz