Re: jeste java problém

Filip filip26 at gmail.com
Wed Mar 15 10:06:38 CET 2006

Ahoj,

neznam port java-commandapi-freebsd, ale z popisu

This is the offical port of Sun's Java Communication API for FreeBSD.
This API allows communications across RS-232 and
parallel lines using Java technology under FreeBSD

nidke nevypliva ze se jedna o installaci javy, jak soudis. Coz si
takto opravdu javu nainstalovat z java/jdk1x ... ?

javac je kompiler do bytecodu, a je soucasti jdk. Jestli je x-change
java aplikace a kompilujes ji ze zdrojaku, tak se bez jdk neobejdes.

Filip