Sifrovany nat a nebo Squid OPENVPN doplneno

Jiri Calda calda at dzungle.ms.mff.cuni.cz
Tue Mar 14 12:21:48 CET 2006

Jaroslav Pavlicek wrote:

> Ahoj,
>
> kdyz vidim ten seznam vsech moznych pravidel a nastaveni na nekolik
> stranek, je mi z toho spatne. :) Pro tunel mezi nekolika lokalitama
> pouzivam vestavene FreeBSD tunelovadlo gif s timto nastavenim:

Ja s castecne souhlasim. I s openvpn je to vec konfuguraku s 8 radky, s
IPSECem je to na 4 radky a nat jsou dve pravidla v ipfw. Ale autor musi
nejlepe posoudit, zda jim pouzte prostredky jsou adekvatni k dosazeni
cile (i kdyz v tomto pripade
velmi pochybuji o teto jeho schopnosti, protoze uz v nadpisu ukazuje, ze
sitovani ale nerozumi a misto zajmu o odkaz na zdroje kde nastuduje
potrebne, nam predklada silene konfigurace)..

Jirka