AnyDATA ADU-E100H

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sun Mar 12 16:19:22 CET 2006

Tomi napsal/wrote, On 03/12/06 13:58:

> nebyva skor obvykle, ze pod roznym nazvom a s inou plastovou krabickou
> sa predavaju uplne identicke zariadenia? ;)

	To taky, to jsou ty pripady, kdy veci od vyrobce prepira spousta
spolecnosti a vyrobek prodavaji pod vlastni znackou.

	Ale ja skutecne v tomto pripade mluvim situaci kdy vyrobce zacne pod
stejnym (zrejme oblibenym) obchodnim nazvem dodavat nove zarizeni,
postavene klidne na uplne jinem chipsetu. Uzivatele Windows samozrejme
nic nepoznaji, ale u FreeBSD to muze byt rozdil mezi pouzitelnym a zcela
nepouzitelnym hardwarem.

	Asi nejvic je na to potreba davat bacha u bezdratovych sitovych karet,
ale neomezuje se to jen na ne.

	I proto tady vzdycky zduraznuju potrebu uvadet u hardware presne
oznaceni (u PCI vendor_id/device_id a to nejlepe jako pro zarizeni jako
takove tak pro chip; zobrazuje pciconf; u USB zarizeni neskodi navic
uvest jeste class/subclass/protocol). To totiz umozni detekovat obe
situace - jak ruzne obchodni nazvy tehoz zarizeni, tak tyz nazev ruznych
zarizeni.

AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz