AnyDATA ADU-E100H

Perfect Stranger perfect_stranger at centrum.cz
Sun Mar 12 13:13:36 CET 2006

Dňa Piatok 10 Marec 2006 17:27 Ondra Holecek napísal:

> co v u me v 6.0-RELEASE neni (ono to ostatne neni ani v 5.4-RELEASE jak
> jsem tak koukal), ale pan Google tvrdi ze si to udelaj skripty pri
> kompilaci sami, ale nejak se mi to nezda. :(
>
> kazdopadne, porad ten modem po pripojeni vidim jen jako ugen
> ugen0: AnyDATA Corporation AnyDATA CDMA Products, rev 1.10/0.00, addr 2

/boot/loader.conf

umodem_load="YES"
hw.usb.umodem.ibufsize=1024
hw.usb.umodem.obufsize=1024

Ak sa tieto riadky nedaju,tak sa modem objavi ako /dev/ugen0
ak ano, potom je /dev/ucom0 . Po zavedeni modulu modemu umodemu sa objavi ako
cuaU0 .

Potom len upravit ppp.conf
--
Perfect Stranger