Havarie disku?!?

Ondra Koutek koutek at o-k.cz
Thu Mar 9 13:27:55 CET 2006

Vzhledem k tomu, ze pocitac budu mit dostupny az v patek, tak opravdu
jen reboot. Kazdopadne je to az pote, co jsem do pocitace pridal novy
disk a na nej dal cast systemu. Proto jsem se rozhodl disky vyhodit, dat
tam disky jine a uvidime, jestli to da pokoj. Pokud ano, poleti disky do
kose (uz na to maji vek) a ja budu mit klid.

Ondra