amilo Pro v2040 AD1986A

Ondra Knezour knezour at weboutsourcing.cz
Wed Mar 8 22:34:55 CET 2006

Lucie Lukesova wrote:
> Na internetu jsem nasla navod:
> http://rootshell.be/~vaidab/data/laptop.html
>
> Ale nevim si s tim rady. Pise se tam, ze mam pouzit port azalia z NetBSD:
> http://www.freebsd.org/projects/ideas/#p-hda

Pise se tam, ze nejjednodussi reseni by bylo portovat azazlia z NetBSD,
jak je popsano na odkazovane strance, kde jsou namety pro ty, kteri by
chteli prispet FreeBSD nejakou praci, tedy ne navod, ale otazka, jestli
to nekdo nechce udelat.

Problem je v tom, ze pro Intel High Definition Audio jeste neni ve
FreeBSD podpora, ale kdyz jsem se snazil najit odpoved, tak sem v
archivu nejake konference narazil na zminku, ze na tom nekdo pracuje.

> Mohl by mi nekto poradit jak mam zkompilovat ten port ?

V soucasne dobe nijak, viz vyse, pokud je mi znamo port neexistuje.
Pokud mas dostatecne znalosti, trochu casu a chuti, je mozne pokusit se
o prenos reseni z NetBSD.

Pokud je v BIOSu moznost zapnout u zvukove karty neco jako legacy driver
support, mode legacy a podobne, pak by _mozna_ mohla fungovat s driverem
snd_ich. Pouze moje domenka.

Pokud je driver prelozen v kernelu, nema smysl natahovat modul a naopak,
tedy bud

> less /boot/loader.conf
> --
> snd_driver_load="YES"