instalace open x-change

Ondra Koutek koutek at o-k.cz
Wed Mar 8 11:18:28 CET 2006

Jo to uz si nepamatuju, ale tusim, ze problem byl v cestach. Alespon u tech
co jste uvedl.
Jinak openxchange je pro me stale nepouzitelny, protoze v posledni verzi co
jsem videl se napriklad kontakty ukladaly jak do pgsql, tak do LDAP a tak
vkladani a upravy fungovaly pouze pres webove rozhrani.
Dam tomu dalsi rok, snad to odladi.
Ondra